nedjelja, 11. rujna 2016.

Priča : Bezličnjak (Osoba bez lica)


Zdravo,

Moje ime je Diogo i živim u malom selu nalazi u centralnom Portugalu.

Stvari su tiho ovdje: idem u školu, imam mnogo prijatelja, pa čak i imam djevojku. Sve ide sjajno, i to bez obzira na moj hendikep. U najmanju ruku, to je način na koji ja mislim o tome.

Zaista, vidite, ja mogu predvideti kada osoba će umrijeti. Sve što je potrebno je pogled na njegovo lice. Ili na TV-u, fotografiju ili kada sam ispred nekoga. Razlika je u tome što ih vidim bez lica. Vidim njihove glave sa ušima i kose, ali nema usta, ne nos, ni oči ili obrve ...

Sve je počelo kada sam bio klinac. Povratak u kući nije bilo ovu sliku porodice na kamin. Baka, djed, moji roditelji, moja starija sestra i ja

U jednom trenutku nisam mogao pomoći, ali lice najave baka je imala sve, ali je nestala sa slike.
Njezino lice je nestalo sa slike.
Naravno, ovo je ostalo nezapaženo od strane cijelu obitelj i svi samo stalno traži od mene da budem tiho i ne izazivaju probleme. Međutim, nekoliko dana kasnije, baka je preminula nakon srčanog udara. Nisam,odmah vidim vezu. Niti moji roditelji. To nije kao da je u nje premijera, znaš?

Onda je bio red na djeda. Lice mu je ovdje ponovo nestala sa slike. Još jednom sam pokušao da kažem roditeljima, ali samo što je bilo jeste svađa.
Ali nisam mogao da raspravljam sa činjenicama, kao nekoliko dana nakon toga, djed je umro kao i, od moždanog udara.
To vrijeme, moji roditelji više ne mogu poricati istinu i ja ne vjerujem.
Oni su tražili od mene da bi sve te tajne kazao njima i nikome ne reći o tome.
Oni koji su videli kao prokletstvo i strahovali to može dovesti do problema.
Ova vrsta sposobnost da imaju tendenciju da se ljudi sumnjivih treba se to ispostavilo da bi bilo istinito.

Sve je glatko od tod momenta. Ovaj hendikep nije bilo sve tako teško imati i hvala Bogu na tome. Vidim bezličnih ljudi na ulici ili kad sam gledao TV. Rekao sam voljenim o Michael Jackson dana prije nego što se zaista dogodilo i uspjeli su napraviti paket od kupovine kolekcija CD-a prije svih ostalih radio i prodaje svaki od onih za smiješan iznos. Znam, da nije posebno lijepa stvar, ali to je bio moj poklon, moje prokletstvo i morao sam da se s tim pomirim pa sam mislio možda, kao i da u potpunosti iskoristim te ...

Možda se pitate, zašto sam vam sve to sada rekao? Zašto sam otkrio tu tajnu cijelom svijetu sada? Šta se desilo?

Želim da znam da li je neko drugi ima istu sposobnost? Ne, nije me briga.

Želim biti slavan? Daleko od toga.

Istina je, dragi prijatelji, od jutros, nisam vidio jednu lice.

TV su ljudi bez lica.

Svi moji prijatelji Facebooku su bez lica.

Isto važi i za sve ljude na ulicama.

Isto važi i za mene u ogledalu.

Ne znam šta će se dogoditi, ali ja predlažem da početi živjeti od sada kao što nikada ranije. Imaju svu zabavu možete, plesati daleko, voditi ljubav, moliti. Učiniti što god želite. Jer je u nekoliko dana ćemo se svi vidjeti na onom svijetu.
Nema više lica....Je li to kraj u 2017 godini?

Nema komentara:

Objavi komentar